onsdag 16 december 2009

Statusrapport

Den senaste tiden har det varit mycket Facebook. Nyhetens behag gissar jag. Men gudars skymning vad mycket tid det tar. Det är egentligen inte vettigt, men himla roligt. ;-) Jag har fått kontakt med vänner som jag inte pratat med på flera år. T.ex. en vän i Israel som jag tappade kontakten med för cirka 5 år sedan. Det känns jättekul!

Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar till jul. Julstämningen börjar i alla fall komma nu när det är snö ute. Jag hoppas den ligger kvar över jul. Klapparna är klara och granen håller på att kläs just nu av min käre make.

I år ska vi fira julafton hemma hos oss i Sumpan. Sedan åker vi till Gotland på söndagen för på måndag den 28 december ska vi till mäklaren i Visby och slutföra köpet av Villa Roma. Det blir jobb hela den veckan med att riva ut badrum och alla golv i lägenheten. Vi kommer att stanna kvar och fira nyår och åker hem till Sumpan igen den 3 januari 2010. Visst känns det konstigt med 2010!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar