torsdag 11 juni 2009

Sju dagar

och bara fem arbetsdagar kvar. Nu börjar det nästan kännas som på julafton när man otåligt går och väntar på jultomten. Jag gör faktiskt det fortfarande. Kanske inte väntar på tomten men på att julkappsutdelningen ska börja. Köpte några julklappar till mig själv idag.:-) En kavaj och kjol och en glest stickad stortröja. Egentligen är det inte kul att köpa kläder när man är så tjock som jag är nu. Jag känner mig som en flodko, fast utan flod, mer som en otäck dypöl. Men även flodkor behöver ju ha något att sätta på sig. Min målsättning är att göra något åt det här med vikten i sommar. Ha, jag klarar inte ens av att lura mig själv längre. Förmodligen är det ännu värre i höst.:-(

1 kommentar:

  1. I sommar är de powerwalks som gäller, det är inte bara du som ser ut som en flodko ;-)

    SvaraRadera